Marije Sant, nieuwe accountmanager bij Congress by design
Marije Sant is sinds 1 juni de nieuwe accountmanager van Congress by design. In deze rol richt ze zich volledig op het onderhouden en opbouwen van bestaande en nieuwe klantrelaties. Ook is ze als accountmanager hét gezicht van Cbd als duurzame PCO in de medische en wetenschappelijke sector, die zich onderscheidt door een unieke ‘by design’ aanpak van congressen.
“Ook langdurige relaties dragen bij aan wetenschappelijke vooruitgang”
Door haar jarenlange inzet als projectmanager, brengt Marije een schat aan kennis en ervaring mee in haar nieuwe rol. “De inzichten uit de praktijk blijven, maar de druk van de dagelijkse uitvoering maakt plaats voor een volledige focus op de relatie met de opdrachtgever”, stelt ze. “Het kennisintensieve karakter van onze congressen, vraagt om aandacht en inhoudelijke verdieping van zowel de congresthema’s als de persoonlijke relaties. Weten waar je het over hebt. Elkaar echt leren kennen. Kansen signaleren en inspelen op ontwikkelingen. Daar is niet alleen de samenwerking bij gebaat, maar vooral ook het ultieme doel van de meeste congressen die we organiseren: mens en wetenschap bij elkaar brengen, waardoor er een rijke voedingsbodem ontstaat voor nieuwe inzichten en wetenschappelijke vooruitgang.”
Focus op partnerschap
“Bij Congress by design organiseren we niet alleen congressen, we ontwerpen aansprekende bijeenkomsten, waar mensen nog lang over napraten, op terugkomen en connecties leggen die weer bijdragen aan onderzoek en kennisdeling”, benadrukt Marije. “Met een internationaal gezelschap van wetenschappers samenkomen, is zó waardevol. Als congresadviseurs doen we er bij Cbd alles aan om die samenkomst zo betekenisvol mogelijk te maken. Ook onze projectmanagers zetten in op partnerschap en services die aansluiten bij de wetenschappelijke en medische sector. Zo denken ze mee over het opzetten van een inspirerend en interactief programma, maar weten ze ook alles van bidding support, deelnemersregistratie, abstract management en financieel congresmanagement.”
Kracht van meeting design
“Onze aanpak is altijd ‘by design’”, vertelt Marije. “Dat betekent dat we elke stap zorgvuldig plannen en uitvoeren om het beste resultaat te bereiken. Met innovatieve werkvormen zoals onze Meeting Design Tool, neemt ons projectteam de organisators van de opdrachtgever mee in een creatieve sessie, waarin doelstellingen, concept, programma-ideeën en beoogde deelnemers worden verkend én uitgedaagd. Hoe bereiken we de meeste impact? Op wie richten we ons eigenlijk? Hoe houd je PhD-studenten en doorgewinterde professoren betrokken? Hoe kunnen we het congresthema doorvertalen in deelsessies en in het sociaal programma? Wij geloven dat een congres nooit een doel op zich is, maar een manier om mensen te verbinden.” “Daar is Marije als geen ander toe in staat”, zegt Operations Director Maureen de Graauw. “Ik ben trots op Marije, die met haar passie en enthousiasme zichzelf, het bureau en het congresvak blijft ontwikkelen.”